در سالیان گذشته به علت استفاده از پروفیل های آهن،آلومینیوم،چوب  برای تولید در و پنجره در صنعت ساختمان همچنین شیشه های تک لایه در بسیاری از ساکنین منازل مسکونی یا اداری قدیمی ،با مشکلات مختلفیدست و پنجه نرم میکنند.

برخی موارد عبارتست از:

* صدای بسیار زیاد حاصل از عبور و مرور اتومبیل ها،فروشندگان دورگرد،صدای ناشی تخریب و نوسازی ساختمان های مجاور،صدای بازی کودکان و مدارس باعث آزار ساکنین می گردد که با استفاده از پروفیل های UPVCبه علت دارابودن دیواره های داخلی پروفیل و شیشه های دو یا چند جداره و درزگیری با لاستیک های EPDM یا TPE و آببندی سلیکون/ماستیک این مشکلات به میزان بسیار چشمگیری کاهش می یابد.

* ورود گرد و غبار از درزهای بوجود آمده یا موجود در پنجره های قدیمی

* نفوذ سرما در فصل سرد و خروج خنکای حاصل از کارکرد کولر در فصل گرم

* جلوگیری از اتلاف انرژی و صرفه جویی مالی : با بررسی هزینه های بالای (آب،برق،گاز) دوره ای قبل از تعویض، که با حسابی ساده و سر انگشتی در مطالب بعد در میابیم که تعویض در و پنجره های قدیمی با پنجره های UPVC طی سال های آتی به چه میزان در صرفه جویی هزینه ها کمک می نماید.

* زیبایی پنجره های UPVCبسیار قابل توجه می باشد که این مطلب بعد از تعویض کاملا ملموس می باشد.

* کارایی پنجره های UPVC بسیار بالاتر از پنجره های قدیمی است چرا که با پیشرفت تکنولوژی یراق آلات جدید به اشکال تک حالته،دو حالته،کلنگی،آکاردئونی،محوری،ریلی افقی،ریلی عمودی،……

* مقاومت بالا و غیر قابل اشتعال بودن پروفیل پنجره های UPVC  در زمان وقوع سیل و آتش سوزی میتواند جان ساکنین را از خطرات حفظ نماید.

و موارد دیگر که در اینجا سعی بر این نمودیم برخی را فهرست وار خدمتتان ارائه نماییم.

حال برای آشنایی شما با روش تعویض پنجره مراحل را خدمتتان شرح می دهیم.

ابتدا پیشنهاد میکنیم جهت انتخاب نوع پروفیل و کیفیت آن با جستجو در صفحات اینترنتی سری به مشخصات فنی که توسط تولید کنندگان پروفیل ارائه شده زده و پروفیل مورد نظر را از لحاظ مواد اولیه مصرفی،وزن هر متر طول پروفیل،تعداد حفره های داخلی،جنس لاستیک های درزگیر یا گسکت(EPDM/TPE) پرس شده یا قابل تعویض ،ضخامت استاندارد اعلامی و مورد استفاده در پروفیل مورد ارزیابی قرار دهید تا در زمان ارائه مشاوره و توضیحات توسط کارشناسان یا بازاریابان بتوانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

((در مطالب خواندنی سایت سعی بر معرفی پروفیل ها و مزایا و معایب خواهیم نمود))

مرحله بعدآشنایی با انواع شیشه از حیث تولید کننده جام شیشه(میزان شفافیت بدون موج بودن وخال در روی شیشه) و همچنین نحوه مونتاژ شیشه دو حداره و تفاوت های شیشه دو جداره صنعتی و دستی از طریق جستجو در صفحات اینترنت.

در نهایت بررسی و جستجو در صفحات اینترنت در زمینه نحوه مونتاژ و نصب در و پنجره.

اکنون با تماس با مجموعه های معتبر تولید و مونتاژ در و پنجره درخواست ارائه کارشناسی و مشاوره فنی می نماییم.

با حضور کارشناسان آن شرکت ها ابتدا پنجره های قدیمی از لحاظ ساختار و نوع فریم قدیمی مورد ارزیابی قرار گرفته و نحوه برش پروفیل های قدیمی بررسی میگردد.

ابعاد یا به صورت حدودی یا دقیق برداشت میگردد.

نوع نیازتان و کاربری پنجره را از حیث بازشو یه کارشناسان به صورت یکسان اعلام نمایید تا در ارائه قیمت ها اختلاف و تفاوت ایجاد نگردد.

در ساختمان های قدیمی چند طبقه، به علت اینکه طبقات ساختمان باید از لحاظ شکل ظاهری یکسان باشند نمیتواند طرح پنجره ها در نما اختلاف زیادی داشته باشد.مگر اینکه باقی واحد ها نیز تصمیم به تعویض داشته باشند یا یک طرح به عنوان پایلوت اجرا شود و به مرور زمان طبقات دیگر نیز به همان شکل اقدام نمایند.

حال که کارشناس، قیمت را با توجه به نوع پروفیل،یراق آلات،شیشه و متناسب با طرح اعلامی ارائه نمود میتوان پیمانکار یا مجری را انتخاب نمود.

این انتخاب بهتر است بعد از استعلام توانایی مجری،سابقه و موارد دیگر انجام گردد.

حتما و حتما پیشنهاد می کنیم  دقت نموده و کیفیت را فدای قیمت پایین نکنید ،چرا که انتخاب پروفیل و یراق آلات نامرغوب و رعایت ننمودن موارد فنی باعث تحمیل ضرر های مالی و روانی بسیاری در سالیان آتی به خواهد بود و بعضا  این عیوب  با تعمیر و ریگلاژ نیز مرتفع نشده و باید مجددا پنجره ها تعویض گردد.

حالا که قرارداد تعویض پنجره با مجری منعقد گردید طبق سفارش و زمان تحویل منتظر ارسال پنجره ها توسط باربری باشید.

ترجیحا در تعویض پنجره های آهنی قدیمی مقابل پنجره را حدود 1 متر از وسایل منزل خالی نمایید و روی وسایلی که قابلیت جابجایی ندارد با پارچه بزرگی بپوشانید که در زمان برش از صدمات احتمالی و گرد و خاک به دور باشد.

این مورد در پنجره های آلومینیوم قدیمی بدون گردو خاک خواهد بود ولی برای راحتی و سهولت عملیات تعویض ترجیها مقابل پنجره از وسایل تخلیه گردد.

ایتدا شیشه های پنجره آهنی خارج شده و بعد از نواحی مشخص شده برش ها انجام شده و چهارچوبی مسطح جهت جایگذاری پنجره آماده میگردد.

در پنجره های آلومینیومی لنگه ها خارج شده و پیچ های چارچوب نیز جدا میگردد.

پنجره های جدید جایگذاری شده و پیچ میگردد.نصب شیشه ها و دستگیره ها در مرحله بعد و در نهایت آببندی پنجره انجام میپذیرد.

حالا پنجره های جدید ساختمان آماده تحویل و استفاده می باشد.

(((لذت تعویض طلایی پنجره را با نماکاران عایق گستر تجربه نمایید)))

تعویض پنجره

آلومینیوم ترمال بریکبازسازی ساختمانپروفیل آلومینیومپروفیل آلومینیوم اختصاصیپنجره upvcپنجره دو جدارهتعویض بدون تخریبتعویض پنجره های قدیمیتعویض دو جدارهتوری پلیسهتوری پنجرهتوری ثابتتوری رولینگدکوراسیون داخلیشیشه جند جدارهنوسازی ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *