توری پنجره یا توری پشه بند برای جلوگیری از ورود حشرات و پشه در فصل گرما بیشتر مورد توجه ساکنین منازل قرار میگیرد.

با توجه به کیفیت و قابلیت نظافت توری های پلیسه یا آکاردئونی از استقبال بیشتری برخوردار است.

جنس قاب این توری ها از نوع آلومینیوم رنگ شده و ضد زنگ بوده و به پشت قاب پنجره آلومینیوم یا UPVC پیچ میشود.

در زمان باز بودن پنجره ها توری باز شده و بدون هیچگونه درز و راه نفوذ حشرات به خوبی ایفای نقش می نماید.

توری ها معمولا در بازار  از جنس آلومینیوم، مفتول، الیاف پلی‌استر، نایلون و فایبرگلس می‌ باشد.

روش شستشو و تمیز کردن توری‌ پنجره‌ها

برای اکثر ساکنین تمیز بودن پنجره و اجزای آن اهمیت بسیاری دارد. یکی از اجزای مهم پنجره‌ها، توری‌ است. اگر بخواهید پنجره‌های خود را تمیز کنید، اما از توری‌ها غافل بمانید، قطعا زحمات شما برای برق انداختن شیشه‌های پنجره نیز به هدر خواهد رفت. شاید به نظر شما تمیز کردن توری پنجره آن‌قدرها هم راحت نباشد و همین موضوع باعث می‌شود که از خیر تمیز کردن و شستشوی توری‌ها بگذرید.

با چند ترفند ساده و آسان  توری‌ پنجره‌های خود را به آسانی برق انداخته و شیشه‌ پنجره‌ها راتمیز کنید. شاید با خودتان فکر کنید که تمیز کردن توری‌ها ممکن است باعث آسیب دیدن و خراب شدنشان بشود، اما بهتر است بدانید که با شستشوی اصولی توری‌ها و به کار بردن مراحل صحیح تمیز کردن آن‌ها ، باعث افزایش طول عمر آن‌ها می شوید.

اولین و ساده‌ترین راه برای تمیز کردن توری‌های پنجره، استفاده از بخارشور است. بخارشور می‌تواند کثیفی‌ها و گردو خاک‌های جذب شده در توری پنجره را شستشو دهد و فلزهای توری را برق اندازد. در عین حال برخی از انواع توری‌ها مانند توری‌های مگنتیک، به آسانی قابل جدا شدن هستند و برای هر بار شستشو می‌توان آن‌ها را از قابشان جدا، تمیز و سپس در جای اول خود نصب کرد.

اگر بخارشور ندارید و تصمیم به تمیز کردن توری پنجره‌ها گرفته‌اید، بهتر است ابتدا با استفاده از یک جاروبرقی یا جارو شارژی، گرد و خاک‌های توری را در حالت باز شده جارو بکشید. سپس با استفاده از یک دستمال مرطوب روی توری و پشت آن را تمیز کنید. البته این کار کاملا توری پنجره را برق نمی‌اندازد، اما باز هم باعث تمیز شدن نسبی آن خواهد شد.

برای توری‌های ثابت یا انواع نازک‌تر توری‌ها که امکان آسیب دیدن دارند، بهتر است خودتان اقدام به تمیزکاری نکنید. در این مواقع بهتر است، از خدمات و سرویس‌هایی تخصصی که برای نظافت و شستشوی انواع درب‌ها و پنجره‌ها ارائه می‌شود استفاده کنید. زیرا اقدامات خودتان برای تمیز کردن توری ممکن است باعث آسیب دیدن توری شود و مجبور به تعویض تمام توری شوید.

((هم اکنون برای سفارش توری پنجره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید))

توری پنجره

namakaran.agآلومینیوم آکپاآلومینیوم ترمال بریکبازسازی ساختمانپروفیل UPVCپروفیل آلومینیومپروفیل آلومینیوم اختصاصیپروفیل لمینتپنجره upvcپنجره دو جدارهتعویض پنجره های قدیمیتوریتوری پلیسهتوری پنجرهتوری ثابتتوری رولینگدکوراسیون داخلیساختمان سازیشیشه دو جدارهشیشه سه جدارهنوسازی ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *