پنجره آلومینیوم اختصاصی و ترمال بریک


در گذشته پنجره های آلومینیومی عمدتا حالت کشویی یا دربی در ساختمان ها مشاهده می شد.

پروفیل پنجره ها نیز از نوع نرمال بود که متاسفانه عایق مناسبی جهت کنترل حرارت و برودت نبوده و به علت استفاده بیشتر از حالت کشویی آن اتلاف انرژی وجود داشت.

رفته رفته با وجود قیمت بالای پروفیل آلومینیومی ترمال بریک، توجه سازندگان ساختمانهای لوکس را به خود جلب گردید.

چرا که زیبایی و درخشش رنگ های پروفیل آلومینیوم در مجاورت نور خورشید درخشش خیره کننده ای داشته و زیبایی خاصی به ساختمان میبخشید.ضمنا از لحاظ عایق بودن نیز این پروفیل ها به دلیل کاربرد قطعات پلی آمید که بین جداره داخلی و بیرونی پنجره قرار میگرفت ،جایگزین خیلی خوبی برای پنجره های قدیمی محسوب میشد.

اوایل تکنولوژی تولید این پروفیل ها در خارج از مرزهای کشور بود و پروفیل ها عمدتا بعد از ثبت سفارش ،زمان طولانی و طی شدن مراحل حمل و ترخیص وارد کشور می شد و در کارخانجات در و پنجره پروسه مونتاژ انجام می پذیرفت.

در حال حاضر کارخانجات بزرگی در حال تولید پروفیل آلومینیوم و متعلقات آن  در کشور عزیزمان هستند و از لحاظ کیفی نیز توانسته اند  نظر کارشناسان امر را جلب نموده و سهم عمده ای از بازار در و پنجره آلومینیوم را به خود اختصاص دهند.

برای تولید در و پنجره آلومینیوم به علت سفارشی بودن آیتم ها توسط مشتریان، از زمان عقد قرارداد حداقل حدود 70 روز کاری زمان جهت تحویل نیاز است و امید است این زمان با افزایش حجم تولید کاهش یابد.

زمانی که نوع پروفیل و رنگ آن در قرارداد نهایی گردید، این سفارش توسط مجری به کارخانه اکستورد پروفیل آلومینیوم ارسال و بعد از سپری  شدن سیکل تولید، به کارخانه آنادایز یا رنگ ارسال گردیده و این روند تا آماده شدن پروفیل مصرفی مورد نظر ادامه می یابد.

در نهایت بعد از آماده شدن به کارخانه مونتاژ پنجره تحویل و استارت مونتاژ زده می شود.

باقی موارد از قبیل تولید شیشه ونصب طبق برنامه خود انجام می گردد.

با افتخار در این مسیر همواره سعی بر استفاده برترین و با کیفیت ترین تولیدات داخلی بوده ایم و تلاشمان این است با حمایت از صنعتگران داخلی از چرخه تولید حمایت نماییم.

پنجره های آلومینیوم در طرح های مختلف از قبیل : بازشو دو حالته،محوری،کشویی،لیفت و اسلاید،آکاردئونی،کلنگی و …..

و در تنوع رنگی آنادایز و الکترواستاتیک (پودری) تولید میگردد.

نماهای تمام شیشه (کرتینوال) نیز به جهت استقامت بالا و وزن به مراتب کمتر از آهن، به شکل مقاطع مخصوص آلومینیوم شبکه بندی شده و اجرا میگردد.

پنجره آلومینیوم

namakaran.agآلومینیوم آکپاآلومینیوم اختصاصیآلومینیوم ترمال بریکآلومینیوم سارایآنادایزالکترواستاتیکپروفیل UPVCپروفیل آلومینیومپنجره upvcپنجره دو جدارهتعویض بدون تخریبتعویض پنجره های قدیمیدر و پنجره قدیمیشیشه دو جدارهشیشه سه جداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *