پنجره های UPVC  در سال 1381 توسط چند شرکت خارجی وارد ایران گردید و از سال 1386 توسط تولید کنندگان ایرانی وارد صنعت ساختمان گردید.این پنجره ها که از پروفیل های UPVCکه به عنوان عایق مناسب حرارتی و برودتی و صدا عمل میکند  درپی قوانین وزارت مسکن در جهت جلوگیری از اتلاف انرژی رفته رفته جایگاه ویژه ای را در صنعت در و پنجره پیدا نمود.

این نوع پنجره ها به دلایل بسیاری مورد توجه می باشد.

.استحكام و مقاومت: در و پنجره upvc از لحاظ ساختاربسیارمقاوم هستند وبا استفاده از ورق های گالوانیزه تقویت می گردند.و از اين لحاظ با همتاي فلزي خود در يك مرتبه قرار دارند.

  1. ثبات رنگ و عدم نیاز به رنگ آمیزی: این پنجره ها به علت وجود رنگ دانه ها و مواد اولیه رنگ دهی در صورت کیفیت بالا دارای ثبات رنگ چندین ساله بوده و تنها به مرور زمان به علت برخورد اشعه UVخورشید تغییرمختصر خواهد نمود.

از این رو مانند پنجره های آهنی و چوبی نیاز به رنگ آمیزی و جلا ندارند.

این پنجره ها جهت زیبایی میتواند به صورت لمینت و پوشش رنگی در دسترس باشد و مورد سفارش قرار گیرد.

3.غیر قابل اشتعال بودن: به دلیل وجود مواد اولیه و ترکیبات آزمایش شده این پروفیل ها در زمان آتش سوزی مشتعل نمی گردند.

  1. عايق مناسب حرارتی و برودتی: يكي از دلايل همه گیری و گسترش استفاده از پنجره هاي upvc عايق نمودن فضای داخلی ساختمان است. عایق سازی یا ایزوله کردن فضای داخلی با پنجره های Upvc به نوع شیشه، نوع پروفیل،یراق آلات،فرایند مونتاژ، نصب، ماشین آلات مورد استفاده در مونتاژو … بستگي دارد كه کاربرد پروفيل هاي با كيفيت بالا، به علت قابلیت استفاده از شيشه هاي چند جداره اين عايق سازی را به بهترين شکل فراهم می نماید.

5.توانایی مونتاژ پنجره با اشكال هندسي: به علت انعطاف پروفيل upvc  و قابلیت تغییر شکل با استفاده از دستگاه، مي توان آن را به  اشكال مختلف در آورد. بنابراين بدون هيچ محدودیتی مي توان پنجره را به اشكال هندسي دلخواه توليد نمود.

6.قابلیت استفاده ازشیشه های چندجداره: این پنجره ها با استفاده از پروفیل UPVC قابلیت استفاده از شیشه های چند لایه با فاصله هوایی(گازی) دارد که همین امر باعث بالارفتن درصد عایق سازی می گردد.

7.عدم ورود گرد و غبار:به دلیل وجود لاستیک های درزگیر ورود گرد و غبار به میزان بسیار بالایی کاسته می گردد.

  1. کاهش هزینه انرژی : به دلیل عایق سازی بعد از استغاده از این پنجره ها استهلاک تاسیسات سرمایشی و گرمایشی کاسته شده و یه مقدار چشمگیری از مصرف انرژی و اتلاف آن جلوگیری می شود.
  2. مقاومت در برابر اشعه های مضر:استفاده از این پنجره ها باعث مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش UV وجلوگیری از انتقال آن به داخل خانه با استفاده از شیشه های خاص وحذف اثرات مخرب این اشعه میگردد.

10.زیبایی:پنجره های UPVC به دلیل سطح صیقلی و صاف و رنگ های متنوع و با دوام از زیبایی چشم نوازی برخوردار است و میتوان با دستمال و مواد نظافتی به خوبی و زیبایی روز اول آن را تمیز نمود

11) تعويض آسان با پنجره هاي قديمي: پنجره هاي قديمي را مي توان بدون تخریب و يا بر هم زدن نما، به سادگي با پنجره هاي upvc تعويض كرد.این پنجره ها به علت ساختار پروفیل در حالت های مختلف بازشو میتواند مورد استفاده قرار گیرد.

پنجره UPVC

namakaran.agبازسازیبازسازی ساختمانپروفیل UPVCپنجره upvcپنجره دو جدارهتعویض پنجره های قدیمیدر و پنجره قدیمیساختمان سازیشیشه جند جدارهشیشه دو جدارهکیفیت حاصل تجربه است نه اتفاقنوسازی ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *