این نوع شیشه با ورود پنجره های جدید UPVC  مورد استفاده قرار گرفت و رفته رفته جزء لاینفک پنجره  و در گردید به گونه ای که بعضا پنجره را همراه واژه دو جداره در بین عوام می شنویم.در صورتی که واژه دو جداره مختص شیشه می باشد.

طریقه ساخت شیشه دو جداره

طریقه مونتاژ و ساخت این نوع شیشه که معمولا دو جداره و چند جداره می باشد به این شکل می باشد که لایه های شیشه بوسیله نوار آلومینیومی  (اسپیسر)که داخل آن توسط پودر یا مواد رطوبت گیر با نام سلیکاژل پر میشود به یکدیگر متصل گردیده و بین جداره های شیشه را با ورود گاز آرگون از هوا تخلیه و جایگزین می نمایند و دور تا دور آن را با چسب پلی سولفاید درزگیری می نمایند.

این عملیات اگر توسط دستگاه انجام گیرد و اسپیسر ها توسط دستگاه خم شده و از یک قسمت به هم متصل گردد شیشه صنعتی و درصورت دخالت اوپراتور و شستشو و مونتاژ کارگاهی به شیشه دستی معروف است.

در صورت اشتباه یا کم کاری در روند تولید و مونتاژ بین دو جداره شیشه به مرور زمان قطرات بخار آب یا مه دیده شده و در اصل شیشه نمی تواند عایق مناسبی برای حرارت و برودت باشد.

تولید شیشه های دو جداره صنعتی توسط ماشین آلات به روز در رنگ های متنوع (برنز،دودی،رفلکس،…….)و ضخامت های مختلف (6.4و10 میل) ،شیشه های تقویت شده و ایمن (لمینت ،سکوریت) در کارخانجات طرف قرارداد نماکاران عایق گستر می توانیم اطمینان شما عزیزان را نسبت به خرید با کیفیت جلب نماییم.

((در قسمت بیشتر بدانیم با توضیحات دقیق تر و فنی با شما خواهیم بود))

شیشه دو جداره

namakaran.agآلومینیوم ترمال بریکبازسازی ساختمانپروفیل UPVCپروفیل آلومینیومپروفیل آلومینیوم اختصاصیپروفیل لمینتپنجره upvcتعویض پنجره های قدیمیتوری پلیسهتوری ثابتتوری رولینگجورجیان باردکوراسیون داخلیشیشه دو جدارهشیشه سکوریتشیشه سه جدارهشیشه لمینتنوسازی ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *